Strona 1 z 1

REGULAMIN FORUM

: ndz, 29 lis 2009, 01:28
autor: uire
Regulamin forum, – czyli czego się nie powinno i czego nie wolno

W wypadku łamania poniższych punktów regulaminu użytkownik musi liczyć się z otrzymaniem ostrzeżenia, bądź też w wypadku nagminnego nie przestrzegania zasad z otrzymaniem banicji!

I. ZASADY OGÓLNE

1. Obrażanie innych użytkowników, oraz prowokacja jest surowo zakazana.
2. Zakazane jest umieszczanie zdjęć powszechnie uważanych za obraźliwe.
3. Zakazane jest umieszczanie treści propagujących wszelkie dewiacje.
4. Nie należy umieszczać tego samego postu w różnych tematach forum.
5. Tematy nie zgodne z tematyką danego działu zostaną przeniesione do działów odpowiednich.
6. Pisząc na forum nie zapominamy o zasadach ortografii, interpunkcji – w skrócie, piszemy poprawnie! Nie używamy też caps lock’a.
7. Dozwolone jest w granicach rozsądku ozdabianie swoich postów. Pamiętaj jednak, że używanie koloru czerwonego dozwolone jest tylko dla Administracji i Moderatorów.
8. O kolorach tematów, nicków i grup użytkowników decyduję tylko Administracja.
9. Nie przeklinamy, nie używamy wulgaryzmów – nawet z języku obcym. Nie „gwiazdkujemy” przekleństw.
10. Piszemy merytorycznie. Nasze posty mają mieć jakiś sens i prezentować sobą jakąś wartość.
11. Zakazane jest posiadanie więcej niż jednego konta.
12. Spamowanie grozi automatycznym banem!
13. Reklamy produktów i usług nie związanych bezpośrednio z tematyką forum w formie tematów/postów itp są płatne!! 5zł za temat/post, wymagają mojego zezwolenia. Istnieje również możliwość wyróżnienia reklamy w formie nowego tematu za pomocą kolorowej czcionki czy przyklejenia nad tematami w dziale. Cena: dodatkowe 5zł (czas emisji reklamy: 3 miesiące)



II. BANICJA

Banicja (ban) nadawany jest po otrzymaniu 3 ostrzeżeń. Ostrzeżenie traci jednak ważność po miesiącu. Ban nadawany jest na określoną ilość czasu – (w zależności od kaprysu Administracji :-) ).
Ban natychmiastowy nadawany jest za spam!
Wszelkiego rodzaju zażalenia można wysyłać na mail adamo.kowal@gmail.com

III. PRAWA ADMINISTRACJI

1. Administracja nie ponosi odpowiedzialności za treści umieszczane przez użytkowników forum. Stara się jedynie zapewnić szybkie działanie w celu zwalczania tekstów nie odpowiednich.
2. Regulamin może ulec zmianie.
3. Administracja ma prawo usunąć użytkownika bez podania przyczyny.

IV. DOTACJE

Korzystanie z forum neon-forum.com jest w pełni darmowe! Jeśli jednak chcesz docenić ciężką prace administracji, albo wyrazić swoją wdzięczność za uzyskaną pomoc – wspomóż nas. Nawet drobne sumy pozwolą nam lepiej funkcjonować. Utrzymanie serwera i domeny też przecież kosztuje ;). Numer konta oraz dane, na które można przelać darowiznę widnieją poniżej.

Adam Kowalewski
24 1140 2004 0000 3902 6352 9769

Z góry dziękuje wszystkim ofiarodawcą.
Z poważaniem
Administracja